New leaked image of Infinix Hot 9 reveals the camera unit

يبدو أن Infinix على وشك إطلاق هاتف ذكي جديد، يُطلق عليه Infinix Hot 9، بعد 18 يومًا من الآن. ظهرت صورة مسربة لـ Infinix Hot 9 على الإنترنت، تُظهر الجزء الخلفي من الهاتف الذكي حيث يمكننا رؤية إعداد كاميرا خلفية رباعية في وحدة دائرية وما يبدو أنه لوحة زجاجية منحنية بلون أخضر لامع.

سيكون الهاتف الذكي جزءًا من سلسلة Infinix Hot وسيخلف الهاتف الذكي Hot 8، مما يعني أننا ننظر إلى هاتف منخفض التكلفة. يشير مقطع فيديو تشويقي تم نشره على صفحة Facebook الرسمية للشركة إلى أن تاريخ إطلاق Infinix Hot 9 سيكون في 7 أبريل.

لا يحتوي الجزء الخلفي من الهاتف على مستشعر بصمات الأصابع، مما يشير إلى أنه قد يحتوي على ماسح ضوئي مثبت على زر الطاقة على الجانب، أو مستشعر بصمات الأصابع ضمن الشاشة. ومع ذلك، نظرًا لأن مستشعرات بصمات الأصابع ضمن العرض تعتمد على تعتيم البكسل المحلي، والشيء نفسه ممكن إلى حد كبير مع الشاشات التي من طراز OLED، فمن المحتمل أن يحتوي Infinix Hot 9 على مستشعر لبصمات الأصابع مُثبت على الجانب.

Infinix Hot 9 Specs

When going to its predecessor, Infinix Hot 8, the Hot 9 may come with a screen size of at least 6.5 inches, and it will likely have a crack of water droplets on the screen to house the front camera. Hot 8 is powered by MediaTek Helio A22 processor, paired with 4/2 GB RAM and 64/32 GB internal storage space. While SoC cannot be determined on the Infinix Hot 9, the device is likely to come with at least 4GB RAM, in addition to 64GB of original storage. The device must also run Android 10 out of the box. More details will be revealed soon, and the device is slated to launch in the first week of April.

The phone is one of the most anticipated phones in the economic category due to the excellent specifications it provides and all that and for a small price that suits all people, and this is not surprising to the company Infinix which established itself as the first company applied a value-for-price theory and is the owner of the first phones in the mid-category.

Bachelor of Arts in English Literature and a diploma in translation from the University of AUC, Age 25 Year - I love the technical field, either find me an article or readership of books about new technology, write in many technical sites.

1 Comment
  1. هاتف رائع.

    Leave a reply

    Logo
    Login/Register access is temporary disabled